.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مسابقه مشاعره شعر آبان در ساری برگزار شد
مسابقه مشاعره شعر آبان به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در ساری برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز:ابوذر علی زاده، معاون امور کتابخانه های عمومی شهرستان ساری اظهار کرد: مسابقه مشاعره شعر آبان، از سلسله برنامه های هفته کتاب و کتابخوانی در سطح شهرستان ساری  است که برای اجرای آن از مدارس دخترانه و پسرانه  شهرستان دعوت به عمل آمد تا در این مسابقه شرکت کنند.

وی افزود: چون شعر جزیی از فرهنگ ما ایرانی ها و مازندرانی ها است لذا  خالی از لطف نبود که در این هفته یک برنامه مشاعره  با حضور دانش آموزانی که عضو کتابخانه های عمومی ساری  هم هستند، برگزار کنیم.

رئیس کتابخانه آزادگان ساری،  در ادامه هدف از برگزاری مسابقه یاد شده را برشمرد و ادامه داد: داوران این مسابقه از شاعران بزرگ استان هستند و البته  معرفی و شناساندن این دانش آموزان با این سطح معلومات و حافظه شعری بسیار خوب بود و هدف ما هم معرفی استعداد های شعری شهرستان بود.

علی زاده، در ادامه خاطرنشان کرد: برخی از شرکت کنندگان اشعاری را بداهه می سرودند و قرائت می کردند که این نشان از طبع شعری و شاعری این عزیزان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: شش نفر از هفت شرکت کننده این مسابقه دختر و از مدارس شریف العلماء، فردوس، رسالت، زینب بودند که دو مدرسه پسرانه فجر و میرداماد با تنها یک شرکت کننده در این مسابقه حاضر شد.

 داوری این مسابقه را  حمزه کاظمی و علیرضا دهلویه (شاعران استان) برعهده داشتند و در نهایت  " مهدیه اصغری ، سوگند محمودی وپارمیدا سیه چهره " از مدرسه رسالت و خانم آهنگران از مدرسه زینب به عنوان منتخبین مشاعره شعر آبان معرفی شدند و با  اهداء جوایزی از آنها تجلیل به عمل آمد./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.